Centrum szkoleniowe

Dietetyka / coaching / psychodietetyka

Efektywna Komunikacja z Pacjentem – kluczowa kompetencja dietetyka

-

Dlaczego warto stać się uczestnikiem?

Czy będąc na studiach czułeś niedosyt wiedzy związanej z komunikacją interpersonalną? Sposób komunikowania się z pacjentem to podstawa pracy dietetyka! Chcesz poznać elementy w mowie i w zachowaniu, które są szczególnie istotne w kontakcie z pacjentem? Zapraszamy na szkolenie, na którym dowiesz się m.in.:

  • jak słuchać, żeby pacjent chciał mówić
  • w jaki sposób pytać, żeby uzyskiwać kluczowe informacje
  • jak dostosować komunikat do typologii osobowości klienta
  • na jakie gesty zwracać uwagę podczas rozmowy
  • dlaczego komunikacja z samym sobą jest również istotna w trakcie rozmowy z klientem

Dla kogo?

Warsztat skierowany jest dla studentów kierunków związanych z żywieniem oraz dla młodych dietetyków, którzy chcą nabrać praktycznych umiejętności niezbędnych w  pracy dietetyka.

 

Główne zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  1. Komunikacja werbalna i niewerbalna – spójny przekaz gwarantem sukcesu.
  2. Metody komunikacji w zależności od typu osobowości – jakim typem jesteś Ty?
  3. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz – jak nie wpaść w pułapki stereotypów?
  4. Dialog wewnętrzny – jak nasze myśli mogą wpływać na kontakt z pacjentem?

Metody szkolenia:

Szkolenie to będzie miało charakter warsztatowy, interaktywny. Prowadzone będzie z wykorzystaniem następujących metod dydaktycznych:

– ćwiczeń indywidualnych;

– pracy w grupach;

– dyskusji;

– mini wykładów.

Szkolenie kończy się wystawieniem imiennego certyfikatu.

Cena za uczestnictwo w szkoleniu

250 zł - bez zniżek

220 zł - dla studentów

200 zł - dla osób, ktore wpłacą należność do 20 dni przed wybranym szkoleniem

Dostępne terminy szkolenia

Jeśli przegapiłeś termin szkolenia - nie martw się! Jeśli zbierze się grupa min. 10 chętnych osób - ponowimy warsztaty w dogodnym dla Was terminie! (przy większej liczbie chętnych osób, uwzględniamy atrakcyjne rabaty!) Możesz również skorzystać z indywidualnego szkolenia, które odbędzie się we wskazanym przez Ciebie miejscu (cena ustalana indywidualnie - szczegóły pod nr: 722 252 742).

Opinie uczestników o warsztacie

Ula - Świetnie zorganizowane i poprowadzone szkolenie - 'Efektywna komunikacja z pacjentem'. Sporo wiedzy i ciekawych ćwiczeń praktycznych. Super atmosfera i bardzo kompetentna prowadząca. Gorąco polecam ! :)

Agata - Indywidualne szkolenie!!! Muszę przyznać, że jestem zachwycona. Czym? "Nauczycielką", przekazem i jego sposobem, chęcią niesienia pomocy, otwartościa i wiele takich zalet mogłabym wymieniać