Centrum szkoleniowe

Dietetyka / coaching / psychodietetyka

Praktyka Psychodietetyka II – wzbudzanie i wzmacnianie motywacji oraz poczucia skuteczności u klienta

-

Dlaczego warto stać się uczestnikiem?

W pracy z klientami często słyszymy „Próbowałem już tyle razy ale zawsze traciłem motywację, „Chcę, ale wątpię czy mi się uda”, „Szło mi dobrze, ale zapał już minął, a motywacja osłabła” … i wiele innych podobnych wypowiedzi, w których to zawarta jest informacja, że klienci obawiają się czy starczy im silnej woli, motywacji niezbędnych do wprowadzenia na stałe zmian żywieniowych. Będąc uczestnikiem szkolenia, dowiesz się jak właściwie wzbudzać motywację jeśli takowej nie ma oraz jak poprowadzić rozmowę w momencie kiedy tzw. zapał do zmiany gaśnie. Na warsztatach zdobędziesz również umiejętności potrzebne do wzmacniania u klienta wiary w to, że uda się osiągnąć zamierzony cel. Podczas szkolenia uczestnicy dostaną szereg materiałów, zadań które to będą mogli wykorzystywać w swojej pracy zawodowej z klientem.

Dla kogo?

Warsztat skierowany jest do dietetyków, żywieniowców oraz psychodietetyków, zarówno tych studiujących jak i praktykujących. Dla osób, które uważają, że połączenie dietetyki oraz psychologii to złoty środek, umożliwiający pomoc klientowi w odniesieniu sukcesu.

*w warsztatach mogą uczestniczyć również osoby, które nie odbyły szkolenia z Praktyki Psychodietetyka – cz. I. Przedstawione będą tu odrębne zagadnienia związane z nurtem psychodietetycznym, cz. I szkolenia będzie cyklicznie powtarzana, stąd też w wybranym terminie będą mogli Państwo w niej również uczestniczyć ( w celu uzupełnienia wiadomości ).

Główne zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  1. Pomoc klientowi w wyjściu z pułapki negatywnych automatyzmów
  2. Diagnoza przyczyn niskiego poczucia skuteczności
  3. Wzmacnianie poczucia skuteczności u klienta
  4. Pozytywna informacja zwrotna – jako wsparcie procesu terapeutycznego
  5. Wzbudzanie oraz wzmacnianie motywacji klienta na wszystkich etapach zmiany
  6. Dialog motywujący – jako forma prowadzenia klienta w kierunku wydobywania i wzmacniania motywacji
  7. Podnoszenie samooceny klienta

Metody szkolenia:

Szkolenie to będzie miało charakter warsztatowy, interaktywny. Prowadzone będzie z wykorzystaniem następujących metod dydaktycznych:

– ćwiczeń indywidualnych;

– pracy w grupach;

– dyskusji;

– mini wykładów.

Szkolenie kończy się wystawieniem imiennego certyfikatu.

Cena za uczestnictwo w szkoleniu

250 zł - bez zniżek

220 zł - dla studentów

200 zł - dla osób, ktore wpłacą należność do 20 dni przed wybranym szkoleniem

Dostępne terminy szkolenia

Jeśli przegapiłeś termin szkolenia - nie martw się! Jeśli zbierze się grupa min. 10 chętnych osób - ponowimy warsztaty w dogodnym dla Was terminie! (przy większej liczbie chętnych osób, uwzględniamy atrakcyjne rabaty!) Możesz również skorzystać z indywidualnego szkolenia, które odbędzie się we wskazanym przez Ciebie miejscu (cena ustalana indywidualnie - szczegóły pod nr: 722 252 742).

Opinie uczestników o warsztacie

Katarzyna - Serdecznie wszystkim polecam. Dużo cennej wiedzy :)